Svensson, Svensson...

Status:
INGEN FÖRÄNDRING!!!!
Tog värktabletter när jag gick och la mig igår, vilken lättnad.
Natten är OK att ta dom för då gör det ju inget om man blir helt slut, då ska man ju ändå sova.
Jag hade så ont igår på dagen att jag svettades av smärtan.
Vaknade inatt vid 04 och den "Djävulusiska värken" hade satt in.
Värktabletter och grät min nattliga skvätt igen.
Imorgon MÅSTE jag ringa doktorn igen, något MÅSTE vara fruktansvärt FEL...
Av dom "Halsmandeloperationer" jag har hört talas om nu är det INGEN som har haft så lång smärtsträcka som jag.

Jag ägnade dagen åt virkning och tv...
Suprise.
Sonen blev Bortleasad till en kompis mellan 11 och 19.
Skönt för honom, full fart hela dagen.
Skönt för mig, men jag lider faktiskt.
En hel vecka har redan gått och jag har INTE orkat göra ett dugg med honom.
Vi brukar ju ha massor att pyssla med men jag är ju fastcementerad med häcken i soffan, orkar inte prata.
Nä, fy fan, en hela vecka rakt ner i soptunnan.

Nästa gång han kommer MÅSTE jag vara Fit-for-fight!
Bara tanken på en så´n här ÖKENVECKA till hemma får mig att vilja grina igen.

Igårkvälls skulle vi se på film ihop jag och sonen.
"Goonies- Döskallegänget" en gammal klassiker.
Det gick inte...
20 minuter in i filmen deklarerade sonen att det var FÖR LÄSKIGT...
Han vågade inte se mer.
Men, invände jag, SÅ läskig är den väl inte?
Jo, jag pallar inte mamma, jag kan inte sova då.
Ok, vi stängde av.
Som vanligt skulle jag då vilja säga :
Vi är inte lika vad gäller spänningsfaktorn...
Alls.
Och jag vill inte ge mitt barn mardrömmar men i mina ögon är "Gonnies" mindre läskig än t ex "Guldkompassen".
Men det är bra, han säger ifrån.
Som vanligt...
När jag väljer film och vi ska ha en MYS-KVÄLL.
För honom blir det dock alltid en RYS-KVÄLL.
Jag har väl dåligt omdömme antar jag ;)
Det blev Svensson, Svensson istället tillsammans och så såg jag på "Lena & Orup"
Sonen gick in och såg "Mr Beans semester ".

Idag blir det virkning.
Den vita sjalen är på sluttampen, den blir klar idag.
Bilder kommer lite senare.
Sticka lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0