Familjen Addams !

Så läste jag precis min mail.
Och fick mig ett REJÄLT gapskratt.

Min Mailare skrev :

" Jag har jämnfört dig med mycket.
Och själv delar du ju in folk i SMURFVÄRLDAR och en massa annat...
Konstigt...
Jag börjar faktiskt tycka att du och din familj, påminner mig STARKT om "Familjen Addams! "

ELLER HUR!!!!
Gud så bra!!!!!
Jag skrattar ihjäl mig!!!!!
Jag blir så SMICKRAD, tro det eller ej  :)

När jag var liten och den första serien (som var från 1964-66) om familjen Addams gick, var det MINA IDOLER!!!
Jag ville så GÄRNA vara den LÄCKRA Morticia som satt där så SNYGG, i sin PÅFÅGELS-KORGSTOL!
Med sitt korpsvarta, långa hår och svarta, åtsittande klänning.
Inga JÄMNFÖRELSER med Morticia nu dock...
Utseendemässigt alltså ;)

Men skriv gärna igen...
VEM ÄR JAG i familjen?
Det skulle vara intressant och veta.

Att vi skulle vara lite lika "The Addams family "...
Ja!!!!
Det är ju så bra!
Eller så är det JAG som framställer oss som VÄRSTA knasbollarna.
Vem vet ;)
Du är iallafall NÄSTAN lika KUL som jag ;) ;) ;) ;) ;)
Sticka lugnt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0