Grillpremiär!

Nu har vi kommit hem...
Helt slut efter en dag i skogen ;)
Jag har blivit solbränd...
Eller RÖD i pannan, näsan och kinderna.
Inte så bra i vanliga fall men jag har haft tur, inga utslag.
Det brukar komma som ett brev på posten men som sagt, idag har jag haft tur.
Jag har bara blivit RÖD.

Ändå har jag varit noga och suttit med ansiktet från solen hela tiden, fast det tar väl ändå för vi har varit ute hela dagen.

Lite bilder från Grillpremiären på Björkis.
Eller " Promillevägen" som vi döpt om det till ;)







Grilla och grillrök.
Gud så gott det doftar...



MIN mat, såååååååååååå gott!



Jag mumsar på...



Sallad, vitlökssås och potatissallad, mer sommarmat än så kan det väl inte bli.



Jag och Denny.
Så snörpig min man kan ha då ( jag ).



Alla samlade för en " Mat-bild ".



Så småningom flyttade vi in, men ungarna var kvar ute och lekte hela tiden.
Att dom orkar.
Dom sprang NON-STOP i 5 timmar...

Vilken dag och vilken härlig släkt och familj.
Mycket skratt & flams blir det...
Inte en tråkig stund.
Jag är helt slut, nu ska jag kolla vad tv´n har att erbjuda.
Sticka lugnt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0