Jag, ett vrak...

Herregud...
Jag är ett vrak...
Så trött så det är pinsamt.
Jag ska bädda upp min säng och gå och lägga mig nu.

Hoppas på att nästa vecka kan ge mig dom svar jag behöver.

Imorgon blir det jobb, nattajobb.
Så åker sonen.
Så himla konstigt att veckan bara swischat iväg som vanligt.
Ändå har jag varit mycket ledig, men vi har ju gjort mycket också.
Veckorna känns längre när vi gör mindre.
Fast vi gör ju aldrig "mindre", vi gör rätt mycket.
Jämt ;)

Jag kommer längta ihjäl mig, vi har haft en toppen-gos-vecka.
Det är så bra när han har lov...
Vi har inga KLÄDTRAUMA-BRÅK, mat-tjafs eller något bråkande överhuvudtaget.
Jag får pussa och gosa hur mycket jag vill nästan, utan en massa :
" Lägg av... "
Jag vill att sonen ska ha lov jämt.
Jag vill sluta jobba så att jag kan vara hemma och VARA med sonen jämt.
Vill nog inte sonen dock...
Han skulle SPY ;)

Jag har dock en plan för tisdag, onsdag eller torsdag...
Allt för att få FUNDERA ifred.
På jobb, livet, en MASSA funderande och ställningstaganden.

Jag ska städa ur min ATELJÉE, dvs garaget.
I vår, sommar, ska jag ut och KLAJTA, dvs måla och "stå i" därute.
Jag måste UT mer, men inte va i solen.
Ut i ateljéen och få frisk luft, nya idéer, nya konstverk ;)
Vad det nu kan bli...
Jag ska skrubba och dammsuga iallafall, fräscha till.

Ge mig på lite grafik kanske???
Den som lever får se.
Just nu känner jag mig halvdöd.
Har förresten lite ont i halsen :(
Borde jag väl inte ha med halsmandlarna borta och Tetralysal i kroppen...
Hm.
Slut för idag.
Sticka lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0