Me and Lillbabs, vi är så lika...

Nu är det INTE mycket som skiljer mig och LILLBAS kan jag säga...
Iallafall vad det gäller att svettas...

Jag brukar inte ofta sitta och "svettas av " så ofta efter ett träningspass, men idag och sist jag motionerade behövde jag det.
I´m svettig...
Det blev inget P 18, jag körde Vibble och Hällarna.

Dimman lättade inte förrens jag vänt i Vibble, så jag struntade i skogen idag.

Så körde jag lite nya varianter på stavgången, bara för att testa.

Jag testade någon typ av " Gunde-Svan-jag-går-i-mål-variant "...
Ni vet sådär som skidåkarna gör när dom är på slutspurten i ett lopp.
Dom liksom STAKAR SIG med BÅDA stavarna samtidigt som galningar.
Det var jobbigt kan jag meddela.
Ännu jobbigare än varannan stav, varannan fot varianten.

Ja, jag stavar vidare i min nya passion.
Testar nya SVETT och STAVGÅNGAR ;)
Nu ska jag duscha.
Adios.
Sticka lugnt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0