Mössan klar.

Hade tänkt att jag skulle lägga mig tidigt ikväll.
Så blev det ju inte...
Jag kan ju aldrig gå och lägga mig om jag är NÄRA MÅLET liksom.
Var tvungen att göra klart Åremössan.
I orginalgarnet, Milano.

Alltså, den blev SÅDÄR tycker jag...
Men nu är jag ju så himla trött oxå och ser på mössan med "Trötter-ögon".
Kan bli som med den senaste sjalen, att den ser bättre ut imorgonbitti.
Stör mig lite på att den ser så OJÄMN ut.
Men det är ju garnet som är ojämt, tjockt och smalt, tjockt och smalt osv...
Nu har jag ju gjort mössan tidigare i jämntjockt garn så nu ser detta "fel" ut.
Ja, ja, jag får se imorgon.



Framifrån.



Sjösjukebild.
Men det är inte lätt att ta kort på sig själv bakifrån.
Nu är det läggedags.
Sticka lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0