Påskdagen, bildblogg :)

Vi har varit på stranden idag.
Brissund.
Fikat, lekt, solat och jag har fotat :)
Njut av vår, hav och strand.

Temat är:
" Fiskeläge... "



Vi "lånade" en fiskebodsveranda och fick lä, sol och värme :)
Sonen ( i mina brillor ), sambon och morsan.



Jag, OJ SÅ VIT...
Ett spöke, mitt på blanka eftermiddagen ;)
LYYYYS!



Våran utsikt...
Inte illa va?



Sonen hoppar på ett ben och galer som en tupp.
Vi lekte " Sanning & konsekvens " en liten stund.



Sambon solar.
Vit han oxå, väldigt vit...

Nu blir det " Finbilder "...




































Så lämnade vi Brissund, kom in i Själsö, det var lite dimmigt.
När kom vi in till stan...
Där var det SUPERDIMMA...
Härligt, soligt på landet och trist, dimmigt i stan...



Nu ska vi se "Rallybrudar" och sen är det typ läggdags för mig.
Sticka lugnt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0