Sytt kasse :)

Det bidde inget gosedjur...
Det bidde en SOMMAR-KASSE.
Jag ville sy till mig själv istället så jag svängde ihop en tyg-väsk-kasse!



I rosentyget jag köpte på Rusta...



Så då kanske jag ser ut ungefär så här när jag ska gå och uträtta ärenden ;)

Dagen har inte riktigt gått som jag ville...

Jag hade behövt vara ledig på fredag men det gick inte att ordna.
Jag blev så stressad av att försöka att ringa runt och försöka byta pass, få helt ledigt,  så efter en timme jag gav upp!!!!
Helt omöjligt.
Den enda dagen som jag fick ett förslag på att få jobba igen, kunde jag inte.
Jag fick världens huvudvärk.
Har fortfarande :(

Jag fick ringa dit jag skulle...
Höra när dom hade närmaste nya tid...
Och så fick det bli på tisdag istället för fredag.
ÄNNU FLER DAGAR ATT bita ihop.
Härda ut.
Sticka lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0