Woodenstocks...

Så var det snart dags att bege sig till jobbet.

Men att jag ska ta mina WOODENSTOCKS, trästockar till ben och sätta mig på cykeln och trampa till jobbet...
Känns...
Jävligt jobbigt, kort sagt...
Det känns som om jag skulle bestiga Mount Everest bara att resa mig ur soffan!

För jag är verkligen supertrött i benen, kroppen, typ über alles...
Jag vill klamra mig fast här hemma i soffan med mysbyxor, en bra film och min virkning.
Inte jobba.
Jag vill bara jobba om vi ska göra NADA ;)
Jag håller mina tummar för NADA-NADA...

Att jag är vältränad ska jag sluta upp och säga från & med nu!
Det som var VARDAGSMAT för mig förut är...
Skitjobbigt nu.
Jag har blivit lite "Pissed off " här faktiskt :(

Dags att börja träna BÄTTRE, FRÅN OCH MED NU!
Tempo, tempo, tempo.
Att jag för 2-3 år sedan klarade milen på under 45 minuter känns som GALAX-TRILJONER-ÅR sen...
Springandes.
Om jag gick...
1 timme 15/20 min.
Idag...
TVÅ TIMMAR!
Blä.
Det har bara gått utför.

SEN, om ett tag kanske...
Kan jag kalla mig vältränad igen!!!!
Jag återkommer när jag är vältränad.
Med att SÄGA att jag är vältränad.
Annars återkommer jag som vanligt imorgon, till bloggen ;)
Sticka lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0