Clint sucks.

Jag ruttnar bara ännu mer.
Och mer.
Idag insåg jag att jag suttit och glott på tv, still i en vecka, imorgon.
Jag spyr på det här.
Och så känns det bara MINIMALT bättre.
SKITLITE BÄTTRE.

Fast jag har haft fikabesök idag iallafall.
Det är NU man inser vem som är ens vänner om man säger så...
Jag fixade fika och blev bjuden på wienerbröd.
Och fick en pratstund.

Men sen var jag tillbaka i trött och tv-träsket igen.
Så har sambon hyrt film.
För att pigga upp mig.
För att jag ska slippa se något NÖDPROGRAM på dumburken.

JÄTTEGULLIGT, men jag vill helst gå en promenad till Snäck i kvällssolen.
Icke genomförbart.
Det blir jag, sambon och Clint Eastwood.

Jag kommer INTE att se på tv på hela hösten, vintern, ELLER våren, när det här väl är över.
Jag ruttnar.
Som sagt.

Jag hatar min onda nacke och jag vet inte om jag ska skratta eller gråta åt eländet.

Så är det marknad i helgen.
Tror jag inte heller att jag kan åka på.
Slite är alltid givet att åka på...
Iår blir det väl inte av, eftersom jag har så ont och inte orkar gå eller åka bil för länge.
F....O...

Jag får väl se alla repriser på alla program jag har sett under veckan istället.
Som ni märker...
Idag är inte humöret på topp.
Sticka lugnt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjena Kusin!

Ingen munter läsning... Hoppas att du blir bra. Att sitta still suger. Hur länge måste du hålla dig stilla?



andreas

2009-08-27 @ 21:26:09
Postat av: Bloggaren Herself

Hejhopp!

Nä här är det inte muntert...

ALLS.

Jag är invalid och rejält deppig.

Har ingen aning om hur länge jag måste ha det så här...

Tills det slutar göra ont.

Jag hoppas jag slipper skiten snart.

Kram

2009-08-28 @ 12:57:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0