Dagen status.

Ja, så här mår jag idag :

SKIT!
Inatt har jag inte tagit något "knark" mer än alvedon och ipren.
Har sovit som en kratta.
Skillnaden att vakna och vara BAKIS på smärtstillande och vakna utan smärtstillande var:
NOLL skillnad!!!!!

Vaknade med världens värk.
( Jag fattar bara inte NÄR det här ska LÄGGA AV????
Det har gått TVÅ VECKOR och tre dagar nu!!!!!
Mitt tålamod är SLUT liksom)
Lika trött som när jag la mig.
Illamående.
Huvudvärk.
Precis som med "knarket" alltså :(

Jag ska till sjukgymnasten vid 11.00.
Jag har lite nya frågor och vill gärna att han har lite nya svar, och ett NYTT HOPP att klänga mig fast vid.
Jag vill ha lite STATISTIK.

Återkommer.
Sticka lugnt.


Kommentarer
Postat av: Karin

Bättre o ta drogerna till natten så kroppen får lite ork att laga sig själv. Gjorde själv likadant o strunta i dom till natten. Men det är ju då kroppen måste få vila o ork till att laga sig själv. Nu vet jag ju att du inte tål så mkt men det är värt det i längden. Kämpa på.....hur det än blir så lär man sig o leva med det...även om det känns så himla jobbigt ibland o man vill inget annat än dö.... Sköt om dig. Kram

2009-08-31 @ 09:15:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0