Finne under näsan...

Somnade klockan 22.30 igår...

Som en stock.
Nu är jag tillbaka i mina VANLIGA rutiner igen.
Vaknade här idag och kände för en PROMENAD!
Inte direkt...

Jag ska bara slappa och ta det lugnt idag.
Göra så lite som möjligt, prata så lite som möjligt.
Helst inte ALLS!
Ska försöka ta mig till Själsö och bada och sola lite.
Där brukar det inte vara så mycket folk, och man får vara ifred.
Ladda batterierna.
Grilla ikväll hos en kusin.

Jag känner mig väldigt ASOCIAL som ni märker.
Jag har nått till en gräns där jag nästan BRISTER, om inte ensamhet INTRÄDER!
Jag kan bli FOLKILSK som faaan.
Tror det var därför jag kände som jag gjorde igår, när jag blev sådär sur.

Fick iallafall en kväll för mig själv igår.
Men det var på håret.
Sambon skulle jobba natt var det sagt.
Jag hade hela kvällen för mig själv!!!!
Första ENSAMTIDEN på 5-6 veckor.
Bara jag och...
JAG ;)
Jippie!

Jag hade PLANERAT att söla hem från jobbet så att jag skulle få vara helt själv när jag kom hem.
( förutom ett litet kundbesök )
Så ringer han mitt på dagen och säger att han INTE ska jobba utan vill vara hemma med mig.
OCH MYSA!!!!!

Ni som känner mig väl inser väl hur "SOLEN GICK I MOLN" om jag säger så...

Vulkanen Etna vaknade, och jag kände mig DESPERAT, och ännu mer ARG!!!!
GLÖM det, FUCK MYSA, var ungefär mitt GULLIGA SVAR!!!!
Den här kvällen har jag sett framemot, och den här kvällen SKA JAG HA!
SJÄLV!
Mysa har vi typ ett LIV kvar att göra, så...
DU går och jobbar som PLANERAT och JAG...
Är hemma SJÄLV...
Som planerat!!!!!

Lite mer ORD var det kanske, ni får den SNÄLLA VERSIONEN här på bloggen ;)
Sambon jobbade och ringde...
Typ FEM gånger...
Om ingenting.
Sista samtalet avbröt jag DIREKT med orden :
Alltså älskling, bli inte sur nu, men jag ORKAR inte prata mer!

Igår hade den där HÄXHATTEN jag tyckte att jag passade så bra i, KOMMIT VÄL till pass!

Så har jag en ÄKTA FINNE under näsan!

Vet ni hur ont den gör?
Jag har vid ett tillfälle varje dag, under ca fem dagars tid försökt att klämma den.
Det slutar alltid i tårar.
Den är STENHÅRD och den har ingen GUL...
Ja, BUBBLA utåt.
Den bara ligger där, under strängen på näsan, inne, och GÖR ONT!

Men den har faktiskt minskat.
Fastän den inte har gått och klämma.
Den har gått från storlek :
Jag har en SNUSPRILLA under läppen...
Till :
Jag har ett KNAPPNÅLSHUVUD under läppen!
Jag vill att den ska försvinna.
Den irriterar mig.
Den är...
... en ful liten accessoar att ha där under näsan.
Den KLÄR mig inte liksom.

Men vilken finne gör å andra sidan det?
Ingen, vad jag vet ;)

Sticka lugnt.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0