Första jobbardagen & Kicken vill komma på nästa släktkalas!

Första jobbardagen efter semestern...

Det var lite jobbigt i den bemärkelsen att jag har haft tankarna på annat håll.
Dels på sonen och hans rygg.
Och dels på lite nya projekt som jag vill pyssla med i min verkstad.
Men...
Det får bli i helgen.
Jag har tid ändå, men TVÅ månader till hade inte varit helt fel ;)
Drömma går ju.

Och så har jag PROMENERAT mycket, nästan hela dagen...
Borde jag ju vara van med, men jag har ju tagit det MYCKET lugnt under semestern, så idag känns det REJÄLT i benen!
Jag är ovan och otränad :(
Pust.

Skulle handla efter jobbet...
Och det skulle ALLA ANDRA också tydligen!!!
Stod på Atterdags i VÄRLDSA-KÖ!
Det är väl nästa vecka turisterna försvinner, eller?
Mamma kommer dö och jag kommer HURRA  ;)

Nu har jag landat i soffan.
Duschat, ätit kvällmat, fikat och ser Nyheterna.
Landshövdingen har fått KICKEN!
Inte mer än rätt.
Säger man så URBOTA DUMMA saker och dessutom fastnar på band...
Då får man skylla sig själv.
Bort med henne och hit...
Med någon vettig, á la Lillemor Arvidsson :)

Och appropå KICKEN då´ra.

Någon "KICK" har svarat på min inbjudan att komma på nästa släktkalas!
Och vara med i min och Rocksyrrans hår-duo.
Om det är den riktiga KICKEN eller en FEJK-KICK...
Det vet i sjutton ;)

Men jag antar att det är en FEJK-KICK som skrivit under kommentarer på "The Party Of The Year" och lovar att komma om jag bjuder in honom.

Men hur kul hade inte det varit om du hade dykt upp, och bara hängt med den "LITE GALNA LARSSON-SLÄKTEN" och slängt lite med håret???
Vi kan ju slänga lite med håret ihop, och puffa till det lite här och där.
Kicken, jag och Rocksyrran liksom...
Det hade ju varit kanon!
Så hade du kunnat spela lite trumkomp när jag och Nybyggarkusinen river av några låtar.

Kan du Proud Mary och Varmkorvboogie?

Kicken, OM du nu är riktiga Kicken som skrivit på min blogg...
Ytterst tveksam på den fronten, för hur skulle du hitta lilla mig undrar man ju...
(Eller så är jag MER KÄND än vad jag trott, he, he  ;)

VI HAR GRILLFEST på TORSDAG hos Rocksyrran.
Du är hjärtligt välkommen om du vill komma.
Ta med en congas eller något trumaktigt.

Vi kan prata hårfön eller självtorkat hår.
Bästa hårinpackningen.
Bästa hårdrocksbandet.
( Den kan bli svår, finns en del att välja på ju... )

Bästaste hårdrockstryckaren.
( Carrie med Europe tycker jag, vad tycker du??? )

Bästa hårdrockslåten.
( Himla svår den med, men vi kan spåna... )

Bästaste läderbrallan.
Bästa kajalmärket.

Bästaste Groupisen.
( Fast jag har ingen, för jag är ju typ inte så känd...
 Möjligtvis kanske sambon ställer upp på att han är min Groupies )

Kända brudar / killar jag legat med.
( Fast jag har inte legat med någon kändiskille, så mina erövringar är nog ganska tråkiga jämnfört med dina... )
Vi kan ta OKÄNDA och kända tjejer och killar vi legat med...
Men iallafall...

Vi skulle kunna snacka OM MYCKET.
Hårdrockgrejer eller vanliga grejer...
Det bestämmer du!
Men det viktigaste av allt...
Vi måste ta en HÅRBILD!
Bakifrån & framifrån.
Tvillingarna blir TRILLINGAR!
Ställer du upp på det är du MER än HJÄRTLIGT välkommen.

Sticka lugnt you HARDROCKLOVERS out there...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0