Lickershamn och brun =)

Djävligt tråkig titel på inlägget idag men...

Jag har varit i Lickers och är BRUN!
Känslan jag vill förmedla är...



Den blå himlen idag...
Inte ett moln, så långt ögat kan nå...



Jag hade en gång en båt, med segel och ruff...



Jag som kan SOLA utan att behöva få utslag!!!!!
Bäst av allt liksom...



Och jag är BRUN LIKSOM!!!!



LYX för mig som är en Rosaceapatient liksom!!!!
Jag är så brun och fin, som en chokladpralin ;)

Jag hade tur igår.
Jag fick gå och lägga mig och sova TIDIGT på jobbet.

Ska jag vara helt ärlig så smyggrät jag lite igårkvälls av utmattning.
Jag var så totalt utdränerad att jag bara började gråta faktiskt.
Trodde aldrig att jag skulle känna mig på "G" idag, men det har varit en skön och lugn dag.

Jag känner mig nöjd med en dag på stranden, kaffe och glass, bad...
Och när jag sa :
Jag ska upp och köpa kaffe i restaurangen, någon som ska ha?...
Säger min mor :
" Jahaaa, ska du handla kaffe av SNYGGINGARNA??? "
Mmm, he, he, ska du med eller?
" Nej, jag går OCH TITTAR senare."

Ok, lite oroväckande det där...
Morsan och jag börjar få samma smak i KARLAR...
Vet inte hur jag ska känna inför det faktiskt.
Är det HON som börjar bli GUMSJUK eller är det JAG som börjar gilla äldre män???
Vi har VÄLDIGT många gånger tyckt samma vad gäller MÄN det senaste året, och att dom är NAJSA ;)

Så kunde jag inte låta bli och klämma till med :
Jaså du, du har REDAN lagt Gunvald Persbrandt på hyllan...
He, he...
Mamma:
"Ha, ha...
Jättekul..."

Och idag har jag simmat =)
Inte bara dopp och upp igen, utan hoppat från bryggan och simmat in till stranden.
Simmat längs stranden.
Legat i vattnet.
Det var ljuvligt och en tant mätte temperaturen...
23 grader.
Lovely!
Nu ska jag se på tv en stund och virka...
Jag återkommer.
Sticka lugnt.



Kommentarer
Postat av: Tove

Låter så skönt! Vi har haft soliga dagar här med =) Var på stranden med Sofie F häromdagen faktiskt!! Kramkram

2009-08-09 @ 16:34:48
URL: http://tovisens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0