Och när man tror att det inte kan bli värre...

Och när man tror att det inte kan bli värre...

Så blir det det...

Igår.
Morsan började se prickar, se trådar i ögat,  och tappa synen på ena ögat.
Vid 22 tiden gick jag in på nätet för att kolla om näthinneavlossning som min moster trodde att mamma fått.
Jag sa till sambon :
Du måste köra henne till akuten nu.
Detta är inte bra.

Jag gick och la mig med min NYA kompis TRAMADOL.
Slocknade som ett ljus.
Så idag...
Jag iväg till sjukgymnasten och morsan till ögonläkaren.
Kanske operation av mammas öga imorgon.

Och möjlig AVLIVNING för mig...
Nej, men önska sig, kan man ju alltid göra.
Funny ha,ha...

Alltså jag tror att Gud tycker att vi har haft det LITE FÖR bra nu i sommar...
Så nu slänger han in ALLT SKIT han kan komma på, på en och samma gång.
Tack för det säger vi...
INTE :(

Jag fick å min sida åka till den nye MESSIAS i mitt liv.

Mr Motomoto.
Han är inte bara sjukgymnast, utan även min PSYKOLOG nu också.
Och han har SVAR på allt.
Jag må ha värk och mer därtill, men han tror att detta kommer att gå bra.
Trots mina "neurologiska komplikationer" .
Han är balsam för själen.
Som ett plåster på ett sår.

Han är bäst helt enkelt.
Han lovade att se om han kunde beställa en ny JAG tills nästa vecka.
Låter jättebra.
Jag ser framemot mitt "nya jag" då.

Jag skulle kunna skriva massor om allt som händer, men det orkar jag tyvärr inte.
Det gör för ont helt enkelt.
Jag återgår till tv´n och stirrar rakt fram.
TOPPENKUL!
Sticka lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0