Sista rycket!

Idag har vi lite av sista SLÄKT-RYCKET...

Sonen åker till pappa imorgon och idag...
Ville han vara med PÅL!
Inte ens kompisen lockade när han ringde, för sonen skulle till PÅL.
Visserligen hade jag redan sagt nej till kompisen innan sonen kom ut i köket, men sonen kunde bara instämma och skulle till PÅL!

Följdaktligen drog vi till Björkis idag och badade.
Det var sol i ca 1-1½ timme, men det gjorde ingenting när den försvann.
Vi hängde vid poolen och restaurangen i vanlig ordning.

Så har både Piff och Puff hamnat i kläm...
Först slog morsan i tån i en stol igår, det gjorde ont och hon haltade.
Idag var det bättre.
Tills vi kom till Björkis, då slog hon i samma tå...
Och nu kan hon knappt gå!

Puff skulle resa sig från sin Brassestol...
Och den slog ihop som en KÖTTÄTANDE VÄXT!
Smack!
Så där satt Puff i kläm och ropade "hjälp mig, hjälp mig!!!! "
Hon var lite lik en hamburgare mellan två bröd ;)
Tyvärr hann jag inte fota, men det såg KUL UT som ni förstår.

Piff skyndade till räddning, för vi andra vi bara SKRATTADE...
Snälla som vi är.

Så nu har vi en halt och en klämd Piff & Puff ;)
Och nu ska vi på Medeltidstjofräs med...
PÅL!
Iallafall sonen ;)
Vi andra ska också gå med, men huvudsaken är att PÅL sak gå med.
Imorgon får PÅL och Åsa pusta ut...
Då är det slut på släkt-tvångs-minglet för den här gången ;)
Sticka lugnt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0