Spökdille på filmkanalen...

Canal + har fått spökdille...

Dom visar SPÖK-ande-häx-filmer varje dag!!!!
Och det är inga filmer jag har sett förut :)
Jippie!

Häromdagen såg jag en film som hette...
Ja, det har jag tyvärr glömt...
Men den var VÄLDIGT spännande.
Och hyfsat bra.

Igår såg jag "Pakten".
En film av ( håll i er nu ) Renny Hariln...
Ja, jag vet, det år nästan lite SKÄMMIGT ;)
Men den var ganska, lite, bra ändå.
Sjyssta spökgrejer ibland, och lite svarta ögon.
Brukar funka som SKRÄMSELTAKTIK på mig iallafall...
Och spindlar som kryper i näsan och dylikt.
Irk...

NU ser jag en film som heter "Ghostwood".
Mord för hundratals år sedan.
Levande begravda.
By i skräck / nutid.
Son kommer och letar efter sin far.
Far borta.
STOR hemsk skog...

SPÖKMYSTERIE att LÖSA!!!!
Andar, osynliga demoner, själar, gravar, och offerlamm.
Döingar och HÖG  spökmusik.
Hurra!
Jag biter på naglarna och bloggar samtidigt ;)

Dagen Heja blir :
Heja Canal +!!!!!!
Visa MER okända skräckisar på löpande band!
I like :)
Såklart.
Mera, mera, mera, spökfilm åt folket, dvs mig.

För övrigt provade jag en HÄXHATT idag.
Tittade mig i spegeln och kände mig...
Som JAG HITTAT HEM ;)
Som om jag hittat mitt innre JAG!
Den kostade bara 245 kr och jag...
Funderar på att köpa den...

Kan jag ha på mig här hemma när jag bara vill vara MIG SJÄLV  för en kort sekund ;)
Sticka lugnt.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjena! Jag börjar jobba på onsdag, men kan också tänka mig lite längre ledighet. Men så är det väl alltid. Har en fråga till dig som är bloggproffs: Varför ligger dina gamla inlägg kvar på min blogglänklista? Ska jag ändra någon inställning? Din adress finns ju såklart, men när jag klickar på din länk så har du skrivit flera nyare inlägg som inte visas hos mig. Vet du hur man fixar problemet? Hälsa alla. Andreas

2009-08-05 @ 07:21:21
Postat av: Bloggaren herself

Hejsvejs!

Nä, jag har inte en aning...

Din blogg är nog lite mer MODERN än min så jag vet inte.

Mina länkar har ju ingen undertext, så den uppdaterar sig ju utan att man ser det när man klickar på länken.

Ja, idag var min jobbdag under all kritik, jag höll på att dö i värmen ;(

Ville bara hem, nu är jag hemma då vill jag bara gå och lägga mig.

Vilket jag snart ska göra.

Kram

Din har ju undertext.

Ingen aning hur man får in att undertexten uppdaterar sig.

2009-08-05 @ 20:03:20
URL: http://stickqvick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0