Who´s da Bitch?

Ja, vem är kärringen i spegeln???

Jaha, det var bara jag...
Djäklar vad siffran 38 INTE kan GÖRA UNDERVERK just nu...
Eller så är det whiplashen, mediciner, godis/socker som tar död på mig kanske...

Jag har tröstätit godis i två dagar.
Jag är tröttare än tröttast idag.
Baksmälla så det bara smäller om det.
Inge mer godis och inge mer tröstätning.
 
Stelheten har verkligen börjat ge med sig nu.
Ont har jag, men nu ska jag försöka att inte ta starka tabletter till natten och se vad som händer då.

Jag har ändå haft två ganska bra dagar.
Humörmässigt sett.

I fredags så kom bästis med bebis in, och underhöll mig i några timmar.
Jag var hennes PROJEKT för dagen ;)

Det blev världens skrattkalas med följder att jag blev helt stel i nacken...
Och svullen.
Helmysko.
Så jag var tvungen att ställa mig upp och andas "djupa andetag" emellanåt.
För jag var så stel och svullen att jag knappt fick luft.
?????????

Vi tog en liten tur till Ica Maxi på kvällskvisten också.
Hon ville öva sig att "shoppa med bebis", handla frukt och jag suktade efter pastasallad.
Och behövde lämna soffan en stund.

Det blev skrattkalas i bilen också.
Dels pga ett "gammalt fix" som vi såg och...
Ja, skrattade åt.
Usch.
Ja, men mår man dåligt kan man lika väl vara taskig mot andra och säga:
"Hur tänkte jag då?"

Jag var helt slut på kvällen.
Efter skratt, pastasallad och godis.

Igår hade jag lovat att gå med sonen en sväng på stan.
Vi fick skjuts till Åhlensparkeringen.
Han skulle kolla efter en film på Åhlens.
Jag fick gå en sväng på Lindex, Panduro och Indiska.
Köplusten uteblev, för det började värka i nacken redan efter Lindex och Åhlens.

Jag bet ihop och försökte ha trevligt för sonens skull.

Vi blev upphämtade vid Söderport.
Jag gick hem och sov ett par timmar.
Sonen var hos en kompis.
Sen skjutsade morsan ut oss till kompisen i Träkumla.
Vi blev bjudna på hamburgare och SKRATT.
Igen :)

Och återigen...
Bra för humöret, sämre för nacken.
Men vadå, sitta hemma och glo på tv gör inte saken bättre...

Idag har jag vaknat till eländes elände...
Men jag tror att det är mest godisets och nattablettens fel.
Jag är så trött så jag tror jag dör.
Mycket frukt och vatten idag.
Ingen nattablett.
Och förhoppningsvis en PIGGARE jag imorgon.

Detta orkar jag verkligen inte med :(
Sticka lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0