Arg.

Idag har jag en arg dag.
Och det har många orsaker...

Sovit dåligt.
Mest för att en av mina vänner råkat ut för NÅGOT MYCKET obehagligt igår.
Som jag inte tänker gå in på här.
Men till och med jag kunde känna hennes ångest när jag fick höra vad som hänt henne :(
Alltså låg jag och tänkte på det där inatt.
Sov oroligt.

Så vaknade jag i morse och sonens och min vanliga morgonrutin blev BRÅK.
Han är SÅ TVÄRTOM och sölig på mornarna att jag blir galen.
Och jag blev arg.
Värken var omedelbar.

Så vart det sjukgymnasten och jag TROR att jag missbedömt hans kvalifikationer kanske.
Han kanske kan mer än vad JAG TROR.
Eller vetat?
Vi hade vårat vanliga snack och lite planer på träning kom också upp.
Känns BRA :)
( fast inte just nu, när jag har mittemellanvärken, men ändå...)

Så skulle jag och hämta upp mitt intyg som läkaren skulle skriva ut.

Där fanns inget intyg, men väl en SJUKSKRIVNING!
?????
Jag blev TVÄRFÖRBANNAD och ville omedelbart snacka med läkaren :(
Han var då inte "på huset" utan skulle komma tillbaka imorgon.
Jag fick ringa.
Jag tvingade hon i luckan att leta igenom papprena i plastbacken igen och se om det inte IALLAFALL låg något intyg där...
Nop.

Jaha, då FLÖG MIN behandling sin fucking djävla kos.
En behandling till, av mina 3500 kvarvarande små slantar KOMMER jag kosta på mig, sedan är det tillfälligt stopp :(
Jag blir så förbannad.
Djävla slarver.

Promenad hem och värken släppte inte.
Och det har den forfarande inte gjort.
Sticka lugnt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0