Åsso kom fan med...

Åsso kom fan med på ett hörn idag också...

Vaknade idag och hade supervärken-Allan.
Inte så vidare värst roligt.
Tittade mig i spegeln...
Jaha, nämen så trevligt, ROSACEAN har visst blommat upp rejält under natten dessutom.



Hurra, då är man ju liksom både PRICKIG och invalid!
Kul nästan jämt liksom ;(

Så vart det tid för sjukgymnasten.

Jag hade bestämt mig att idag...
... fick han minsann sätta nålar också.
För att ha supervärken innan man ens gjort något för att förtjäna den, det är inte så nice.
Svettas av smärta är inte kul.
Han blev nog lite förvånad att det inte BARA var PSYKOLOGDAGS utan lite jobb idag också ;)

Så nålar blev det.
Men jag får lov att säga att samma effekt som min riktiga akupunktör har, det fick jag inte av Motomotos nålar.
MEN det blev bättre än när jag kom dit.

OCH...
Det värsta av allt som jag fick veta idag.
Det som jag faktiskt fasat för...
Att han, min livlina, skulle försvinna!
Vilket jag FRÅGADE honom redan från början, men då var jag ju rädd att han skulle vara vikarie.
Det var han ju inte.

MEN...

Det som hänt sedan dess är att han har sökt utbildning som han vill gå.
Och att han IDAG väntar på svar om han kommer in.
Jag kände hur mitt humör sjönk ner i skosulorna.
Jaha...
Den person som vet ALLT om mig och hur det är...
Försvinner.
Så djävla typiskt min TUR som vanligt då.

Jaha...
Vi pratade om detta nya FAKTUM som jag då kanske ställs inför en stund, och jag sa:

Jag sa hoppas att du kommer in FÖR DIN skull...
Men hoppas att du INTE KOMMER IN, för MIN SKULL.

Ego-patienten i egen hög person!
Fan!
Att börja om med YTTERLIGARE någon ny och dra allt DET ORKAR jag bara inte.
Men det är som det är, och jag hoppas FAN att han inte kommer in.
Förlåt ;(

Så när jag kom hem så sa sambon:
"Jag BEKLAGAR verkligen älskling, att Motomoto ska sluta."
Och så tänkte väl han då på att jag skulle mista lite ÖGONGODIS men DET...
Har jag kommit över för länge sedan.
Jag vill bara ha min lugna, snälla, trevliga, sjukgymnast kvar.
SUCK!
Sticka lugnt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0