Fattiglappen.

Mycket LÅG värk, HELA DAGEN mina vänner :)

Så här bra dag som jag har haft idag...
VÄRKMÄSSIGT...
Det har jag inte haft någon dag sedan olyckan.
Jag har INTE ENS tagit Ipren eller Alvedon!

Det känns så UNDERBART!

Visserligen har jag inte gjort ett smack, men DET GÖR INGENTING!
Bara jag slipper värk.
Som jag skrev förut, nu vill jag veta lite om belastningen "att kunna göra" saker också.
Men jag ska INTE rusa fram och sabba allt för mig själv...
Jag vill bara veta vad EXPERTERNA TROR.

Går det så här bra, och den låga värken kanske oxå försvinner och jag kan börja belasta...
Så kanske jag kan börja jobba om en två, tre månader igen och DET...
( FYRA som längst????)
SER JAG VERKLIGEN FRAM EMOT!!!!
NU...
Känns det som ÄNNU MERA FRAMSTEG!!!!!!!!!!
YES, jag är SÅ glad och hoppfull.

Det som gör mig MINDRE glad...

Är min ekonomi.
Tog ett saldo idag, efter att hyra, räkningar, csn-lån och lånade skulder är betalda.

Jag har, denna JULMÅNAD...
3500 kronor på mitt konto.
Att SPENDERA.
Well...
Very najs, fågelbajs :(

Hur det känns?
Ja, det suger naturligtvis...



Så att det blir till att...
Vara KREATIV och snåla rejält.
Och inte köpa en massa ONÖDIGT.
Typ JULKLAPPAR och sådant.

För det är väl ändå JULENS BUDSKAP som är det viktigaste här i världen?
Jag undrar om sonen håller med mig, när han får ett paket...
Med en handskriven lapp, där det står:

" God Jul önskar Mamma sitt Pussigull!
Tänkte vi bara skulle önska varandra God Jul i år, tänka på Jesusbarnet i stallet, och KÄNNA KÄRLEK..."

Jag tror jag skulle få en stor fet smäll då faktiskt.
Eller så skulle han omedelbart ENTLEDIGA mig i rollen som hans mor ;)
Jag får fundera på hur jag ska lösa julpengar, akupunkturpengar (som kommer ta tid att få) och matpengar och ÖVRIGT...

En STOR JULNÖT att knäcka ;(

För att återgå till något POSITIVT igen, så har vi fått presenter!!!!

Våra fina grannar, tillika sonens kompis, har varit ute och rest.
Och vi fick FINFINA presenter nu när dom kom hem :)
Jag (och sambon;) fick:



Tre stycken jättefina katter, i mörkt trä :)
Dom fick genast plats i fönstret i våran matsal.
Jag blev SÅ GLAD och så HÄRLIGT när man har vänner som vet vad som passar in i ens hem!
Mitt i prick!

Sonen fick:



En drake till sin draksamling och han vart VÄLDIGT GLAD!!!
" Wow, det här är den GRYMMASTE draken jag har nu!!!"
Så till dom SNÄLLA grannarna säger vi:
TACK så hemskt mycket!!!!!!

Förresten...
Jag SKITER i att jag har ont om pengar.
Jag är RIK på VÄNSKAP iallafall :)
Sticka lugnt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0