Sveriges sexigaste brandman.

Här är det tvära kast i bloggen...

Sitter just nu och genomlider sista avsnittet av S.O.S Gäsp med sonen.
Inte nog med att hela DEN HÄR säsongen är en repris av hela förra säsongen...
Ikväll är det en repris med ihopklippta inslag från i år.

Repris på reprisen i repris!
Jag somnar...
ZZZZZZZZZZZZZZZZZ

Förresten så har Sveriges sexigste brandman korats på Kanal 5 också...
Det blev Sebastian från räddningstjänsten i Höör.
Ok, jaha, trevligt.

Men vad hände med Brandisarna på Gotland då?
INGEN, jag repeterar INGEN av våra Brandslangar var med på SEXIGASTE LISTAN.
Osis.
Och då har det ändå vart dom som varit exponerade i rutan för svenska folket.

Sorry killar, ni får ta en fikapaus istället.

Den lilla KLOKBOKEN Aino kom iallafall med kvällens BÄSTA uttalande!

Inte helt otippat.
"Sprit gör ingen kvinna vacker på varken kort eller långt håll..."
Nämen precis.
Jag håller APSELUT med Smurfan.
Så det så.
Inte helt otippat det heller ;)

Det diskuteras om det ska bli en ny säsong av S.O.S Gäsp till nästa år.
I hope not!
Nytänkande från personalen på Kanal 5 som vill spendera sommaren 2010 på Gotland.
Pliiiiis.
Kom gärna och filma ANYTHING, men inte Brandisarna.
Det GÅR bara inte, jag orkar bara inte med ännu en säsong med fika, fika och fika igen.

Och för er som ändå inte fått nog...

Varför inte slå till och gå på S.O.S Gute galan?
För det facila priset av 695 kronor kan ni få gå på den.
SEXHUNDRA NITTIOFEM KRONOR.
Så kan ni få mingla med The Stars of Fire Department Gotland.
695 kronor.

Ni får:
Välkomstdrink.
Mingel.
Galabuffé.
(MAT;)
Prisutdelning.
Välgörenhetsauktion där du gärna ska slösa ännu mera pengar.
(skänka)
Brorsan & Jag, musik.
Dans & Dj.
Och konferencierer Roomservice Johnnie (stort) och SOS Gute Jonathan.

Nämen det känns ju APSELUT som jag skulle vilja lägga den lilla nätta summan på en BRANDISGALA precis innan JUL!
Skulle NÅN vilja lägga dom pengarna på det?
För isåfall måste det vara någon som typ Max Hansson.

På just DEN GALAN!
Inte ens en konsert med KISS kostar ju så mycket.
Och då snackar vi världsstjärnor.
Host, fniss, HOST!

Man kan dåna för mindre.
Vem FAN lägger 695 kronor på detta precis innan jul?
Och hela FEMTIO kronor av det priset går till Barncancerfonden.
Ja...
Nä.
Jag ska sluta nu.

Förra året VILLE jag faktiskt gå, på KUL.
För då tyckte jag det VAR kul program.
I år vill jag inte gå.
695, sug på den ni RIKA GOTLÄNNINGAR ;)
Party, party.

Over and out and remember:
"I didn´t start the fire" ;)
Sticka lugnt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0