En ny "Maddis" :)

Gårdagen vart inge vidare...
Värkmässigt.

Jag hade faktiskt värk hela dagen och den försvann inte :(
Men...
Jag struntade i den, humöret vart åt det tysta hållet och jag höll ut.
Och jag virkade!!!!!!
Jag sket i vilket, jag var tvungen att distrahera tankarna så jag plockade upp nål och garn och fortsatte på en röd sjal som jag virkat lite grann på när jag haft bra dagar.



Ja, då slapp jag tänka FÖR mycket på värken.
Och så blir jag glad fastän jag har ont :)
Somnade tidigt och kom ihåg att jag skulle ha en extra kudde och palla upp huvudet med.

Det märktes imorse.
Värken var borta, men har kommit och gått under dagen beroende på vad jag gjort.
Försvunnit nu dock :)

Så skulle jag gå på ÖB och handla lite ljus, diskmedel och dylikt.
Mamma gick med som "Personal Shopper" i vanlig ordning.
Och så mötte moster Puff upp.
Och eeeeh...
Om det är jobbigt att gå och handla med morsan...
Så var det DUBBELT så jobbigt att ha med BÅDE Piff & Puff ;)

Jag SPRANG igenom affären och listan och snabbt ut.

Hemma väntade kusin med fru, så då hade vi en liten fikastund med dom innan dom stack tillbaka till stockholm.

Nu ska jag käka lite sen lunch, klockan är 15.20, för jag har inte hunnit innan.

Eller det får väl bli en mix av lunch och middag.
Ikväll ska sambon ha "Jeff Dunham kväll" med sin vän och min vän.
Jag kanske ser en stund, men ikväll är det ju mitt favoritprogram, Project Runway och det missar jag ogärna ;)
Att se Jeff Dunham lockar mig noll, jag tycker inte det är så kul att se gamla skämt om och om igen.
Kul att träffa vänner, men när dom inriktar sig på tv´n då kommer jag se klädskapande istället :)

Imorgon kommer sonen.
Det blir väl paketöppning och lite mys.
Så ska vi ha fikastund med annan stockholmskusin och hans tre tjejer och Nybyggarna som överraskande kom med båten igår.
Blir mysigt :)

Nu, mat!
Sticka lugnt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0