Glader.

Idag gick jag upp tidigt och hade bara diffus värk.
Gick till Korpen och Fredrik och fick akupunktur och laser.

Pratade av mig om det där bedrövliga besöket hos Smärtkliniken och den bedrövliga läkaren.

Sa att jag försökt att inte tänka på hans pessimistiska diagnos, men som igår, när jag hade värk igen...
Då börjar tankarna fara i skallen.
Min akupunktör sa en massa om vad HAN tror om min nacke...
Och avslutade med:
Jag tror faktiskt att när det har gått ett år, då är du som vanligt igen!
Jag kan NÄSTAN lova dig det.

Och om jag då räknar på det så är det ju BARA 7½ månad kvar!
Känns ju som en PISS i Mississippi :)

När jag kom ut från behandlingen mötte jag Chifen och Lilla-Nettan.
Så det blev en snabb kramstund och 3 minuters prat.

På hemvägen var jag tvungen att kvista in på apoteket och köpa försvarets hudsalva till läpparna.
Inget funkar bättre i kyltid, så på med det och få mjuka läppar igen ;)

Och jag köpte faktiskt en PRESENT till mig själv också.
Det var så längesedan jag unnade mig något i KLÄDVÄG så idag...
Slog jag till, medans KASSAN fortfarande är FULL.






Jag var inne på Lindex och hittade denna bedårande söta blus.
Efter MÅNADER där jag bara GRÖTTAT ner mig i självömkan och penningabekymmer så var jag VÄRD detta.
Bestämde jag.
Nu har jag besök av min bästis och bebis :D
Sticka lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0