Inte mycket nytt...

Inte mycket nytt vad gäller söndagen...
Vi har inte gjort så många knop idag heller.

Vädert är ju under all kritik och då är viljan det också.
Jag har haft värk idag med, så då passar det i och försig att vädret och viljan är dåligt.

När värken var som värst här idag, la jag mig på spikmattan jag lånat.



Och idag lyckades jag faktiskt slumra in efter en stund och låg i 25 minuter på mattan.



Effekten höll i sig någon timme efter, men nu är "ALLT" som vanligt igen.
Imorgon är det akupunkturdags, så att jag hoppas på en bra tisdag.

Vi har haft fikabesök av våra vänner och har fått vårat nya BADRUMSSKÅP :)

Ska väl pysslas ihop så snabbt som möjligt hoppas jag.
Nu är sambon och morsan och våra vänner på bio.
Och jag...
Som vanligt hemma med nacken och sonen ;)
Framför tv´n.
Suck.
Sticka lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0