Måla fan på väggen!

Idag har jag...
Pratat med en vägg.
Och sedan målat FAN på väggen!
Det blev...
JÄTTESNYGGT!



Nej, inte riktigt så men...

Jag skulle önska att när jag har "omsorger om en person" så vill jag inte få tillbaka att jag:
(Och jag citerar ordagrant)
Målar FAN på väggen!
För när någon annan har omsorger om samma person...
Lyssnar jag och försöker sätta mig in och RESPEKTERA dennes omsorger.
Typ...

Så skriver jag inte mer om det men...
Det är minst sagt FRUSTRERANDE!

Annars har det verkligen inte hänt något idag.
Eller gjorts mycket.
Det har varit tv och film som har stått på schemat ;)
Och jag har fått vara smärtfri tack vare det.
Lite mindre deppig än vid lunch också.

Imorgon är det sjukgymnast och...
Inget mer på schemat.
Härligt.
Not ;)

Sticka lugnt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0