Mysig dag!

Idag är min värk tillbaka.

Effekten av akupunkturen har lagt sig, så nu blir det LÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅNGA dagar till tisdag, antar jag.
Blä, men jag överlever väl...
Tyvärr.

Fast min dag har ändå varit BRA idag.

Jag har haft min "lillasyster" på besök i nästan fem timmar!
Fika, bullar och snack.
Plus lite skitsnack ;)
Så trevligt och mysigt.
Precis vad jag behövde!
Trevligt sällskap och mycket skratt.

Det där med banken och lönen hann jag alltså inte med idag.
Men varför göra något idag, som jag kan skjuta upp till måndag?
Det får bli på måndag, nu är det helg och jag struntar i deras KLANTERIER just nu.

Nu sitter jag och väntar på att min sambo ska komma hem.
Med godis, inköpt på Reno.
Jag ska ringa min son, och gulla per telefon ;)

Så ska vi väl se Idol och Cirkus Möller.
Och jag ska läsa det senaste i "Tigergate" och förfasas över alla nya älskarinnor som dyker upp.
Det är SPÄNNANDE nästan jämt.
Sticka lugnt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0