Råna en bank...

Idag har jag lite planer här faktiskt....

Jag funderar på att råna en bank!!!

Hur det ska gå till rent praktiskt vet i fasen, men ett vapen och lite våldsamt hot så kanske???
Att få till humöret och hetsigheten som jag behöver vid själva råntillfället, är det minsta problemet av allt.
Behövs så lite i dessa WHIPLASH-TIDER, så om någon bara säger "NEJ" till mig innan själva rånet...
Så kommer det gå finfint att vara AGGRESSIV ;)
Nemas problemas.

Råna bank, varför då, tänker ni väl då?
Är det den "fattiga, futtiga julen" du tänker på?
Nja, inte direkt.
Jag tänker rent egoistiskt!!!!!!!!

Jag tänker på min akupunktör.

Jag behöver mera pengar.
Hade jag bara haft min VANLIGA INKOMST så hade 1800 i månden inte varit något problem.
Jag hade kunnat avvara det för mitt VÄLBEFINNANDE!
Men som jag har skrivit förut så har jag nästan 5000 mindre och...
Pengar FINNS INTE till detta!

Jag kommer få mina 1000 kr från försäkringsbolaget och SEN DÅ?????????

Och jag kan inte göra ETT SKIT åt det!
Jag har aldrig varit en person som suktat efter mer pengar.
Eller velat göra en karriär för att tjäna mycket pengar.
ELLER valt någon RIK karl.

Pengar har inte varit intressant i massor för mig...
Men NU...
Önskar jag mer än någonsin att jag var RIK eller hade en RIK KARL!

Idag kommer jag spänd som en fiolsträng, arg som ett bi, och har smärta och väldigt otrevliga dagar SMÄRTMÄSSIGT bakom mig.
Och ARG på...
Massor!

Kommer ut därifrån efter en timme och 10 min och han har gjort mirakel.

Med nacken och hjärnan.
Jag kommer in med så mycket negativ energi, värk och hat så jag nästan spricker...
Och får allt pulveriserat till damm.
Och med förklaringar.
Och med hjärnan återigen fokuserad på tillfrisknande.
Och med en liten värk.

Och med HOPP!

Ja, jag behöver mer pengar.

Å jag tycker att det känns oändligt orättvist att jag inte kan få bidrag bara för att det är "utanför den vanliga vården".
Annars hade jag fått rubbet betalt i fem år om jag behövt det.
Nä, det suger och det känns orättvist som fan!
Sticka lugnt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0