Rudolf med röda mulen.

Efter en uppfriskande promenad...



Rudolf med röda mulen.
Madde med röda mulen.
Och rosor på kinden.

Fast LITE fusk är det med bilden.
Jag har lagt till lite rött via bildprogrammet.
Men det är endast för att när jag tog bilden så blev jag vitare av blixten än vad jag var i verkligheten.
Ja, jag bjuder så gärna på FINA bilder på mig själv ;)

Nacken har hållt sig lugn.
Detta till trots att det vart mycket kläder, tuff promenad i snön.
Jag är förvånad och glad.

Så till sonen.
Detta har min son åstakommit på sin syslöjd:





Min son har sytt den här ödlan!

Jag tror minsann att han är MER BEGÅVAD än sin mor till och med :)
Jag kan inte komma ihåg att jag var så flink med symaskinen när jag var nio år!
Duktig på handarbete ja, men att SY en sådan här och få det så jämt...
Det hade jag aldrig fixat.

Han har talang, jag tror vi måste sy ÄNNU MER här hemma ;)
Sticka lugnt.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0