Sambon...

"The lucky strike" vad gäller dagen och VÄRKEN  har hållit i sig...

Helt otroligt skönt.
Jag har till och med VIRKAT ett varv på en sjal som påbörjades för...
EVIGHETER sedan.
Men bara ett varv, jag vill inte utmana ödet här nu.
Jag har klämt lite rosaceautslag utan att få värk.
( väldigt intressant information, med det är en pina med tanke på värken i vanliga fall )

Fast mest, har jag tagit det lugnt.
KÄNNS BRA!

Så till sambon.

Dagarna i ända kör han runt med sin taxi, fulllastad med tanter.
Ja, kanske en och annan gubbe oxå ;)
Kors och tvärs över ön.
Till tanternas egna hus eller till äldreboenden.



Och sambon har nu även gjort någon form av DEAL med tanterna som JOBBAR PÅ äldreboendena.

Han fixar tidningar till Leo´s bur.
Vi har ju en strykande åtgång på det.
Så nu har TAXI-PRINSEN smajlat in sig, och när han kör runt på sina tanter i taxin...
Lämnar av dom på något äldreboende i typ BURS...

Så har personalen på boendet sparat tidningar...
Till "Taxikillen".



Så gulligt!
"Dagstidningar till taxikillen".

Så nu är sambon inte bara känd för tanterna som, TAXI-PRINSEN, Den där Skåningen...
Han är även känd som :
Tidnings-Tiggaren!
Sticka lugnt.


Kommentarer
Postat av: Tove

Haha vad roligt och fint :) Hälsa så gott! Kram

2009-12-12 @ 22:33:49
URL: http://tovisens.blogg.se/
Postat av: Bloggaren Herself

Ja, lite gulligt.

Fast Denny undrar nog VILKEN modell på bil han kör...

Han kände inte riktigt igen den ;)

Snacka om "Jag går på dagis och vet INTE hur man ritar en bil".

Jag ska Hälsa, Kram

2009-12-13 @ 19:06:19
URL: http://stickqvick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0