Trädgårdstroll...?

Fick ett (SÅ skojsigt) mail idag...

Där mailaren skriver, och inte förstår varför jag hela tiden skriver att jag är en porslinsdocka...

När jag NÄRMAST liknar ett TRÄDGÅRDSTROLL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jaha, ja...
Och det är till att vara ANONYM också.
Men OK då.
Jag är kanske mer lik ett trädgårdstroll...
Och jag har typ aldrig skrivit att jag skulle SE UT som en porslinsdocka.
Hallå!!!!!
SÅ DÅLIG självuppfattning har jag faktiskt aldrig haft.

Docka = Madde...
Är lika SANT som att Tiger Woods INTE skulle varit otrogen mot sin fru.

Men jag menar liksom att det KÄNNS som jag är en porslinsdocka.
En bräcklig, ömtålig, porslinsdocka som lätt kan gå sönder (få värk) om jag gör något FÖRHASTAT...
Fast det var ett KUL mail (verkligen) och NATURLIGTVIS så...



Gjorde jag ett självporträtt på Trädgårdstrollet Madde!
Spitting Image, eller hur ;)
Tack för ett UPPMUNTRANDE mail.

Nu vet jag att jag inte bara trampar runt som ett troll vissa dagar (se torsdag), utan jag ser ÄVEN UT som ett troll.
Jag får skaffa mig en trädgårdsdamm och ställa mig vid den!
Sticka lugnt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0