Antiklimax...

Amen, vilket ANTIKLIMAX det blev då...

Här har jag längtat efter att se den här filmen Barnhemmet.
Recensionerna var LYSANDE för denna film.
Bravisimo, fantastico!!!!
Och den byggde upp världens spänning...
Och så DOG filmen bara...
I en smetig HAPPY-HAPPY, allt blir bra till slut...
Fast på ett litet KONSTIGT sätt, kan man säga.
KONSTIGT, inte läskigt.

Nä, jag blev besviken.
En spökfilm som kunde ha blivit hur bra som helst.
Med lite mer skruvat manus.
Bu...

Nu väntar jag mig nästa besvikelse...
Skall se " Låt den rätte komma in ".
Svensk vampyrfilm som är höjd till skyarna.
Nu är jag skeptisk.
Lika bra är det.
Ju mindre förväntningar jag har, desto större blir glädjen OM FILMEN ÄR BRA...
Dags att sova.
Det kommer gå bra, inga spöken i mitt hem iallafall.
Det är nog bara MORMOR som som håller lite koll, men hon gör inte så mycket väsen av sig.
Värre är det PÅ ANDRA STÄLLEN ;)
Där är AKTIVITETEN HÖG.
Trust me...
Sticka lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0