Bästa omgången hitentills.

Så har vi sett Melodifestivalen.
Vi tyckte det var bästa omgången hitentills.
Allt UTOM Thorleifs.
Irk.

Nioåringen & Förortsungen ( Dvs Rosengårds-sambon ;)  tyckte tonårskillarna som rappade och sjöng på espanol var bäst.
Icke så förvånande.

Jag gillade Kylie, nej jag menar Agnes, Stock, Aiken & Waterman-låten bäst.
Lite 80/90- talsvibbar.
Icke så förvånande där heller ;)

Ikväll har vi varit själva.
Sonen fick lite panik.
"VA, ska vi vara SJÄVA???
Ska vi inte BORT till någon?
Ska inte NÅGON komma hit? "

Nej...
Vi ska vara själva och ta det lugnt ikväll.
ÖKEN, tyckte sonen.
Ingen fest då är det pest, enligt honom.
Men han överlevde och vi har haft det riktigt mysigt.
Nu ska jag faktiskt krypa i säng, jag är trött.
Ses i mörra.
Sticka lugnt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0