Bubbelgum...

Idag har jag köpt en ny duschcréme.
Ldb, Silk...
Helt otroligt god.
Jag kan knappt sluta lukta på min arm.
Den luktar bubbelgum, Mmmmmmm :)

Igår sålde jag en sjal ;)
Jag har en ny sjal på beställning och så Åremössan då.
Jag blir så glad.
Min bizniz går verkligen runt, helt otroligt.

Hon som köpte sjal igår sa att hon kände sig så lyxig när hon satte på sig sjalen.
Det kändes som om hon hade köpt och satt på sig en MINKPÄLS.
Hon döpte om sig själv till " Minklady ".

Jag fick hem ett mönster igår som jag ska sätta mig och knåpa på i eftermiddag.
Tunn sjal med blommönster.
Väldigt söt, vårig :)

Återkommer lite senare, idag har jag mycket att blogga om.
Men nu ska jag hämta sonen på skolan och sen ska vi dricka varm choklad och äta glass och se " Kitty och Hollywoodmysteriet ".
Sticka lugnt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0