Fettsugning.

Så satt jag här och läste tidningen.
Rubriken :

" Nära att dö under fettsugningen "
Två månader efter sin förlossning ville Ushers fru fettsuga sig.
Mitt under narkosen fick hon hjärtstillestånd.
Händelsen inträffade när hon låg på operationsbordet.

Ja kära nyblivna eller fd nyblivna MAMMOR out there...

Nu vet vi varför Heidi Klum, Victoria Beckham, Halle Berry m.fl ,kan visa upp sig i tidningar lättklädda eller i bikini 2-3 månader efter förlossning...
Med PLATT mage och STORA mjölkstinna tuttar.
Svaret är : Fettsugning!

Låt oss INTE KÄNNA NÅGON press för tusan.

Ifall man skulle bli på smällen igen och gå upp 24 kg som sist.
Denna gång behöver jag inte KÄMPA dom där 2 åren att gå ner allt igen.
Jag ringer bara PLASTIKKIRURGEN och fettsuger mig.
GUD så bekvämt.
Gud så läskigt.
Tur att man inte är en stjärna i Hollywood.
Eller är gift med en.
Sticka lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0