Filt och lunch...

Idag körde jag upp sambon ur sängen klockan 12.
Vid 13 var vi färdigduschade och fräscha.
Vi tog bilen i snöandet till Bageriet och käkade lunch.

Det kändes omedelbart att vi kunde ha struntat i att duscha INNAN vi gick dit.
Det var SUPER MATOSIGT...
Man kunde välja på raggmumkar & fläsk eller Panerad flundra.
Därav matoset.
Vi tog flundran.
Det var gott, men jag gillar inte matos.
Kände mig nästan lite stressad och ville gå därifrån fort...

Snabbhandling på Torgkassen och jag köpte godis.
Bäst att passa på när man ser en skylt med Karamellkungen ;)

Vidare drog vi till Jysk.
Jag behövde en ny kudde, jag köpte EN FIBERKUDDE!!!!
Ja, i kuddarna kan jag välja bort dun, men inte i jackor...
Dom billiga kuddarna i dun såldes ut...
För halva priset...
Levandeplockat dun, måhända?????

Så blev det en filt.
Att ha i vardagsrummet.
Den kändes väldigt KARAMELLIG, helt rätt färger som matchar gardinerna...
Himla viktigt ;)

Finfin...

När vi kom hem har jag spenderat 2½ timme framför datorn...
Jag har FIXAT & trixat med en present till mamma, via nätet.
Jag har hittat världens bästa SAJT där man kan göra mycket personliga presenter...
Jag och sambon gissar på " GRÅTRISK" när hon får den här födelsedagspresenten.
Tyvärr kan jag inte avslöja vad det är för SAJT, för det kan finnas "FOLK JAG KÄNNER", där ute som kan få liknande present ;)
Det kommer bli en höjdare tror vi...

Ikväll ska jag se en efterlängtad film.
BARNHEMMET, en skräckis, spökfilm...
Jag som ÄLSKAR denna typ av filmer, hoppas på att bli LIVRÄDD, VETTSKRÄMD och illamående ;)
Vilken tur att jag köpt en ny mysfilt att gömma mig under.

För övrigt så stod en stylist på tv precis och sa att det HETASTE modet i vår kommer bli DJURMÖNSTRAT...
Á la leopardtyger och tryck...
Hm...
Jag känner att JAG kommer bli VÄLDIGT OTRENDIG i vår.
Har inte lust att se ut som en PANTERTANT.
Miami, here I come...
Not ;)
Sticka lugnt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0