Fniss, fniss...

Jag fnissar ihjäl mig...
Mail.
 
Jag citerar :

" Cruella goes Nicella...
Herregud, du verkar ju ha blivit en annan människa bara av att ha sovit.
Du kanske kan tycka LITE SYND OM GÄSSEN i Ungern då. "

Ja, kanske...
Jag ska SOVA PÅ SAKEN...

Här har vi tittat på Let´s Dance.

Jag har tröttnat och förra veckan bojkottade jag och sambon faktiskt det.
Nu är sonen här och då måste man se.
Jag blev mest förbannad på George Scott som hade ett ELAKT, BITTERT,  HOMO-UTSPEL mot Tony.
Bara för att han fick dålig kritik.
BLÄ för George.

Sonen och jag har knåpat framför tv´n.
Tillåt mig presentera Lars-Helmut...


Lars-Helmut i sidbena.


Lars-Helmut i mittbena.

Sonen ville att han skulle heta Lars.
Men jag tyckte att han såg ut som en Helmut.
Det fick bli en kompromiss, Lars-Helmut ;0

Ja, jag vet att många 70-talister anser att Staffan Westerberg förstörde deras barndom.
Jag är INTE en av dom.
I LOVE STAFFAN WESTERBERG!
Han har lärt mig det bästa i livet...
PYSSEL och knasiga sagor.
Han lärde mig att man kan göra VAD SOM HELST av VAD SOM HELST...
Lars-Helmut är i rakt nedstigande led en PRODUKT från Staffans smittande skaparglädje :)
Sticka lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0