Jag är så trött...

Just nu är jag så trött att det nästan är kriminellt.

Men...
Jag får skylla mig själv.
Jag fick sovmorgon imorse.
Sov till 09.00 prick.
Välbehövligt om jag känner min kropp rätt.
Kände mig så PIGG OCH UTVILAD så det var inte klokt.
Så städade jag av här, oxå det VÄLDIGT välbehövligt...
Fortfarande pigg och igång.

Så är det så att jag och mamma är hundvakt åt min kompis.
Hon är på fastlandet och vi har hand om den ena hunden.
Så himla kul!!!
Jag sköter motionen och mamma "sällskapet".
Jag och Inka skulle ut på hundpromenad.
Jag hade tänkt mig en promenad på ca 1 ½ timme.
Det blev TRE TIMMAR...
Det blev långt, en massa PINN-KASTNING, bus och lek i övrigt...
Så tre timmar tog promenaden.

Det är ju alltid roligare med hundsällskap när man är ute och går så jag glömde liksom bort tid och rum.
Kom hem vid 15, tog en dusch och åt lunch...
Nu är jag SÅ SLUT att jag vill gå och sova.
Dags för en BALJA KAFFE tror jag.
Återkommer senare.
Sticka lugnt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0