Jag har fått ett FRIERI...

Idag tar vi det verkligen lugnt.
Fastän det är sol och jättehärligt väder.
Jag var en snabbis till ÖB och fick lust att hitta på något ute...
Så kände jag bara...
Nä, vi behöver vila.

Sonen behöver definitivt ta det lugnt med sin förkylning.

Så när jag gick från ÖB kom det en bil/Van körande.
Firmanamnet var :
" SPIKRAKT " och så var i:et i Spikrakt en spik.
Så fyndigt...
Antar att det är en byggfirma.

Så till en NYHET!!!!
Giftemål på G möjligtvis.
Men inte med min TROLOVADE.
Nepp...

Jag gick in på min Facebooksida för jag hade fått ett meddelande från en Mr. Dane.
Han undrade om jag var INTRESSERAD av GIFTEMÅL???
Han har som han  uttryckte sig : Select me first...
Jag kunde ju tänka på det och sen ringa.
Hans mobilnummer...
Som han skrivit längst ner i sitt lilla LOVE & MARRIAGE-förslag...
Allt skrivet på en väldigt troftig och knaggilg engelska.
Gick in på hans profil men det enda jag fick ut från den var att han var född 1986...
Lammkytt ;)

Eeeeh, ja...
Nämen så OVÄNTAT och företagsamt av den där Jui...
Men...
Var det inte något han har missat i min presentation av mig själv där på Facebook?
Där står det klart och tydligt att jag är ENGAGED med en Mr. Denny Malmborg.
Och INTE " looking for relationsship".

Fast det är klart...
En snygg tant som JAG ;)
Chansa kan man ju alltid göra...
Kunde ju vara så att jag och sambon har ett "crappy" förhållande och jag vill hitta något nytt.

Skulle inte tro det!!!!!

Knasigt och idiotiskt var orden för dagen!
Mr. Dane får leta vidare och hitta en annan blivande FRU.
Jag håller mig till Mr Malmborg och blir Mrs Malmborg när vi får pengar.
Fast å andra sidan så är våra förlovningsringar LIKA=MED gifta för oss.
Vi tar det på STORT allvar, så det så...

Jag visade meddelandet för sambon.
Han FNÖS och gick iväg...
Jag tror bestämt att det är 3:e eller 4:e frieriet jag fått nu sedan han och jag blev tillsammans.
Inte lätt att vara ihop med en poppis tant ;)
Ha, ha, ha...
Sticka lugnt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0