Krullis Cup...


Sonen övar målskott innan match.

Så har man ÖVERLEVT den här KRULLIS CUP-dagen.
Nu är den över och jag har INGET MER inplanerat resten av veckan...
Jo, ringa chefen imorgon för det hann jag inte idag, men INGET ANNAT.
Det känns skönt.

Krullis var kul trots allt och det blir ju lite familjefeststämning.

Jag hade med mig lunch, Amelia, virkning och morsan.
När sonen spelade var jag en engagerad, ivrigt påhejande fotbollsmamma och mellan matcherna kunde jag göra annat ;)
Dessutom låg dom en ½ timme före i spelschemat så vi kom hem tidigare än planerat.
Sonens lag vann 3 av 4 matcher och sonen gjorde ETT MÅL...
Han var väldigt nöjd.
Nu ska vi äta middag, jag återkommer senare.
Sticka lugnt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0