Ledig dag med son och sambo OCH massor att göra...

Så var jag äntligen och hämtade sonen imorse hos exkroken.

Jag blir lika varm i hjärtat varje gång jag ser sonen med sin lillesyrra.
Hon verkligen ÄLSKAR sin storebror.
Ni skulle se när dom kramas och pussas, hon lyser som en SOL och det finns så mycket kärlek.
Synd att vi egentligen inte bor närmare varandra för dom borde ses jämt, kan jag tycka.

Så till ett roligt mail...
En tjej, Anna kan vi kalla henne ;) som skrivit till mig...
Om SEX.
Och det där med att inte bo i samma sovrum med sin älskling.
Hon hade samma problem som jag har nu.
En snarkande man.
Hon fick oxå nog och flyttade tillslut ut i gästrummet.
Och gissa vad som hände???

Dom fick ett himla bra SEXLIV...
Ha, ha, ha...
Hon skrev :

" Jag kan säga att helt plötsligt så vart det lite mer SPÄNNANDE att ha sex.
Det kändes som om vi dateade igen.
Lite förbjudet och nytt på något vis... "

Oki...

Det var en BRA erfarenhet att dela med sig av.
Där ser du älskling, DÅ FINNS DET HOPP FÖR OSS OCKSÅ ;)
Det som är ännu roligare i detta är att jag faktiskt skrev en sak till sambon IGÅRKVÄLLS på ungefär samma tema.
Jag skriver inte mer om det...

Så satt jag och tittade på min semester igår.
Vi har lagt förslag och det körde ihop sig direkt.
Fyra av oss ville ha samma tid.
Jag flyttade mig då två veckor framåt.
Jag hade lagt två veckor i juli och två i augusti.

Lika bra det, för mina arbetskompisar ställde upp den sommaren pappa dog så jag slapp ta en tidig semester.
Eller ha semester när han låg och dog.
Hade jag då behövt gå tillbaka efter den pärsen och jobba hade jag nog DÖTT.
Det slapp jag och fick genomlida pärsen när jag jobbade och sen ha ledigt.
URSKÖNT...

I år kommer jag då troligtvis ha semester hela juli.
Men det som var bra var att dom två första veckorna i augusti jobbar jag knappt.
Så jag kommer vara ledig mycket ändå och kunna mingla med släkt och vänner.
Tur...
Så jag känner mig rätt nöjd.

Så hade en tjej, Jenny skrivit på bloggen och läst mina upplevelser om att ta bort halsmandlarna.
Jag kan säga Jenny, att som det känns nu är det det bästa jag gjort.
Nu när man är ÖVER FLODEN liksom...

Bara en så´n sak som att min TUNGA är fräsch.
Hur det hänger ihop vet jag inte riktigt men...
När jag fortfarande hade kvar halsmandlarna, som var superinfekterade jämt så var även tungan FUL.
Visste inte ens att jag hade en ROSA tunga förrens nu.
Och jag har varit FÖRKYLD.
Inte kännt ett smack i halsen.
Kul att du läst min blogg förresten :)

Vad gäller sonen så heter Lenny Krawitz den här veckan : Lenny Chrisford...
Svårt att lära sig tydligen.

Så till lite vikt igen... ;)
Fast det var sambons tur att mobba mig.
Jag skulle ta på mig ett par jeans.
Mina favoriter.
Jag fick inte igen knappen.
Var tvungen och göra en " Kim Andersson " och lägga mig på sängen för att få igen dom.
Jag beklagade mig för sambon att jag lagt på mig.

Och sambon svarade :
" Amen är man så djävla dum så man syr in sina brallor så fort man tappar lite i vikt så får man skylla sig själv.
Ge fan i och sy in brallorna så kan du ha dom JÄMT. "

Mhm...
Bra idé...
Ska tänka på det i fortsättningen.
Dom senaste byxorna sydde jag in efter min halsmandeloperation.
Då tappade jag ju 7 kg.
Och gick upp lika snabbt.
Dom byxorna går inte på mig idag kan jag meddela.
Smart tjej.
Not.

Nu ska vi iväg och kolla tv.
Köpa en present till en av mina bästisar som fyller år idag.
Sen ska vi iväg och bowla.
Sen blir det kalas ikväll.
Fullt upp men jag återkommer lite senare.
Sticka lugnt.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0