Min mailare...

Så har jag fått mail igen...
Jag känner mig lite mindre galen när någon tycker om mig ;)

För...
Ibland när jag läser igenom vad jag skrivit, verkar jag skvatt galen...
Tycker jag faktiskt själv, till och med...

TYCKER MYCKET, tänker, spekulerar, raljerar, fantiserar, FORSKAR, läser, refererar och håller på ;)

Jag har som sagt fått mail.
Sen mitt förra inlägg.
Personen i fråga skrev :

" Jag tycker du är LITE VÄL SPRETIG ibland i dina inlägg, men du är kul...
Och vågar stå för dina knasiga tankar och idéer.
Som du brukar skriva själv ibland :
Dagens Heja : Heja Madde!.
P.s. Jag tycker inte heller Per är så fräsch D.s. "

HA, ha!!!!!
Kanon!
Och tack för att du tycker att jag är KUL...
Jag tycker oxå du är kul, när du svarar på mina inlägg.
MEN...
GÖR DET GÄRNA PÅ BLOGGEN....
Fegis ;)

Jag och sambon har sett en SKRÄCKIS.

Noll förväntningar den här gången och SKITBRA film...
Den hette "Mirrors" med Kiefer Sutherland.
Jag blev till och med SÅ FJANTIGT RÄDD efter filmen att jag inte vågade gå ner i källaren för att hämta tvätten.
Ropade på sambon som fick följa med som SKYDD ;)
( Ja, jag är 38, men inte när det gäller mörker )
Man vet ju aldrig vad som kan lura där nere i skrymslen & vrår.

OoooOOOoooooooOOOOoooooooOoOOooo...
( Spök/ande Oo:n )

Det var en riktig SPÖKIS med onda andar och läskiga döda.
Lite Poltergeist, lite Besatt.
Sånt gillar jag.
Onda andar alltså.
Fast inte på riktigt...
Spännade, skrämmande, läskig och bra slut.
Vi gillade den.

Så är ett MYSTERIE löst för min del...
Appropå SPÖKEN och läskiga hus och sån´t.

Jag skrev ju om det där SPÖKHUSET på Endreväg som jag fantiserade så mycket om.
Jag undrade ju så vem som bodde där och så vidare och visade bild och allt..

IDAG såg jag ägaren.
En man i 60-årsåldern som såg HELT NORMAL ut.
Hade normala kläder och luktade rakvatten.
Jaha, det var alltså inte " Norman Bates ".

Hur jag vet att han luktade rakvatten???
Jo, först såg jag honom lämna huset på cykel.
Sen kom han ikapp oss och stod vid övergångsstället samtidigt som mig och Chifen.
Bredvid mig.
Det luktade rakvatten.
Inte mer spännade än så.

Han bor i ett ruckel, det gör vi oxå.
Han är nog NORMALARE än jag är min gissning...
Mohahahahaaaa ;)

Mina ögon svider.
Jag är färdig för sängen.

Imorgon är en NYAR dag och SONEN KOMMER.
Hurra :)
Jag längtar.
Han skall få sin nya mysse, vi ska ta kort till mammas födelsedagspresent och Chifen ska komma hit och fika.
Sticka lugnt.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0