Obs...

Jag måste förtydliga här...
Att jag INTE hånar sonens näsa i slutet av mitt inlägg från igår!!!!

Jag såg själv nu, att det såg ut som när jag skrev der där med " Pinoccio " att det såg ut som om jag ljugit för min son om vad jag tyckte angågende hans näsa.

Det jag menade i slutet med Pinoccio var att sonen ville avkräva mig en DOKTORSUTBILDNING typ, för att jag skulle ha belägg för att näsan växte till sig sen...
Jag sa att jag TYP HAR en doktorsutbildning eftersom jag jobbar med människor ;)
Jag har strukit i texten för säkerhetsskull.
Jag tycker att sonen har mycket snyggare näsa än mig.
Han har en vacker näsa :)

Så till mutan...
Den funkade UTMÄRKT...
Sonen nappade och vi ska shoppa lite och gå på stan.
Sticka lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0