Så kom vi hem...

Så kom vi hem från middag och Melodifestival.

Och jag rapar VITLÖK och RÖDLÖK...
Nice...
Det är ju så djäkla gott när man klämmer i sig det men inte lika gott när man börjar gylpe några timmar senare.
Min kompis hade gjort kött och bakpotatis.
Därav vitlökssmöret.
Hur gott är inte det???

Nästa vecka ska jag köpa hem osaltat smör och pressa i vitlök och antingen göra vitlöksbröd eller nå´t potatisaktigt med vitlökssmör till.
Det är KALASGOTT, fattar inte att jag har glömt bort hur gott det är.
Förr var det standard när vi hade tjejmiddagar, så blev det lite bortglömt...
Tills ikväll :)

Så till Melodifestivalen.
Det blir bara sämre och sämre.
Vilka skitlåtar.
Jag kan ärligt säga att jag satt och sjöng med i någon raplåtaktigt.
Men den var inte bra, den bara satt sig...
Hm...
Ja, se det måste jag ju göra varje helg, men BRA är det inte...

Så har tv´n pajat i sovrummet.
Kul.
Det innebär att vi bara har en tv att se på.
Kommer att bli kris till nästa vecka när sonen kommer.
Och om sambon nu tror att jag kommer att gå och köpa en NY DYR PLATT-TV så kan han glömma det.
Dom pengarna lägger inte jag på sån skit.
Det får bli en ny BURK för 7-800 på ÖB.
Huvudsaken man har något att se på i sovrummet.

Det blir inga nya joggingskor den här månaden heller.
Mina ben kommer paja :(
Sticka lugnt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0