Solstråle...

Så innan jag går till jobbet måste jag bara skriva något mer...
Som e lite mer positivt ;)
Det finns en sak jag beundrar mycket, positivitet!!!!
Jag är dock inte en sådan person som är begåvad med att  ENBART förmedla positivitet.
Ibland, men jag beskriver mig mer som en GLAD PESSIMIST ;)

Min sambo däremot är begåvad med ett LJUST SINNE...
Han är så positiv ibland så man häpnar.
Han är vit och jag är svart.
Gin&Jang, perfect match ;)

Och så känner jag en person till.

Som kan få en på gott humör bara av att FINNAS TILL.
Mötas...
Idag mötte jag Handyman.
Ni som känner Handyman oxå vet vad jag snackar om.
Alltså man BLIR PÅ GOTT HUMÖR bara av hans uppenbarelse...
Förstår inte varför...
Hela hans utstrålning ÄR GLÄDJE och sprida glädje utan att göra ett smack.
Snacka om Jesusvarning.
Helt ärligt...

Vi hann inte säga mycket till varandra idag när vi sprang på varandra, men jag blev på SKITGOTT humör bara av att ha pratat VARDAG med människan.

Hur gör man för att bli SÅDÄR???
Orättvist ;)
Sticka lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0