3 veckor, inte nog...

Fasen...
Idag har MAMMA-ångesten slagit till rejält.
Sonen har varit här 3 veckor på raken nästan, något "gästspel" har det varit hos pappa.
Och idag var det dags att åka till pappan EN HEL VECKA...
Hur ska jag stå ut???
Det värsta är att när sonen är här LÅNG tid, då är det svårare när han ska tillbaka till pappsen, man har liksom vant sig att han är här hela tiden.
Och vill jag att han ska bo här PERMANENT...
Han är BARA MIN...
Men det är han ju såklart inte.
Pappa hade Pappa-längtan igår, och ville att sonen skulle komma till honom igårkvälls.

Jag var en EGOTRIPPAD snålis och ville suga ut det sista av umgänget med sonen.
Det var ju MIN söndag.
Taskigt, men jag ville mysa sönder sonen innan han for till Far.
Så efter kompisbesök till sonen och fika/filmumgänge för oss, la jag och sonen oss i sängen och spelade spel.

Nu har han åkt och det blir så djäkla TOMT.
Det kommer ta så djäkla lång tid innan det blir MIN vecka igen.
Jag längtar redan och då har han bara varit borta i 30 minuter.
Jag ska städa och sätta på lite hårdrock så kanske det känns bättre.
Sticka lugnt :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0