En snabbis.

Måste skriva en liten snabbis nu efter duschen när ändå datorn var igång.

Jag skrev ju häromdagen om det här som Polisen alias Kling & Klang gått ut i pressen och sagt att dom tror att det förekommer BEKYDDARVERKSAMHET på ön.
För att en del restauranger fått hotbrev.
Och att Wallers fick en bensinbomb inslängd i lokalen.

Igår stod det att läsa att dom satt igång att sanera Wallers och att det kommer ta MINST 5 veckor.
Allt är sotbelagt och indränkt med rök och så vidare.
Även om inte branden spred sig blev det stora skador ändå.
Stackarna...

Så stod det även att ägaren till Wallers INTE HELLER trodde på Kling & Klang´s teori om BESKYDDARVERKSAMHET...
Smart kille...
Citat :
" Jag har jobbat i den här branschen 10 år här på ön, och aldrig hört talas om att det skulle förekomma beskyddarverksamhet..."
Nä, precis.
Som jag skrev i mitt inlägg " BESKYDDARVERKSAMHET " så tror inte jag heller på den teorin.

" 35 000 och en moped " , signalerar inte så´n typ av verksamhet faktiskt...
Polischefen, en liten UPPMANING :
Skicka dina Tönt-Cops på utbildning...
Dom verkar ha kört fast.

PÅ DET MESTA ;)

Sticka lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0