Fel i huv´et...

Det är någor fel i huvudet på mig...
Jag hade bestämt mig att det blir inge läggdags för mig förrens jag är klar med min vita sjal IKVÄLL.
NU ÄR DEN KLAR!
Jippie :)
Bara ett problem här nu då...
Jag har gått över gränsen för tröttheten och blir så uppe i varv för att jag är klar med sjalen och TIDSPRESSEN att jag aldrig kommer somna inatt.

HELST vill jag börja på ett NYTT mönster när jag känner mig så här.

Helt sjukt alltså...
Detta är nog den bästa DROG som finns.
Hantverket.
Jag vet mitt kall och min passion, den saken är klar.
Jag blir så hög på känslan av en färdig sjal som jag är nöjd med, att jag FÖRSTÅR PRECIS hur knarkaren känner sig när DROGEN hittar hjärnan...
Exakt hur det känns...
POFF, och sen kommer ruset.
Så är det bara.

Som jag skrivit förut :
Bara ett varv till, bara ett varv tilll, bara ett varv till...

Imorgon har jag TRE projekt att välja på.
Mössa, broderi eller brun, stickad sjal...
Hm, jag tror faktiskt det blir BRODERI.
Har ett litet projekt till trappuppgången som ligger och väntar.
Sen tar jag tag i den bruna sjalen.

Nu måste jag sova, det blir inte kul imorgonbitti...
Sonen är ju här sen igår.
Han ska till skolan imorgon, IRK.
Kanske han känner sig lite KRASS???
Skolka på mammas inrådan?
Nä, fy så hemskt.
MORALEN hos fröken Österholm är nere på NOLL.

Det har verkligen varit en BRA dag idag...
Lugn morgon, mys med vänner, sjal klar.
Bättre kan det inte bli.
Sticka lugnt från Virkomanen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0