Ge sig.

Snart ska jag till jobbet.
Sitter med morgontidningen.

"Brandattentat mot Visbykrog "

Bensinbomb inslängd på Wallerskrog.
Så visar der sig att det var kanske ingen BENSINBOMB men brinnande föremål som slängts in i lokalen.
Lite ÖVERDRIVET av Åsa Sveds, reporter, kanske????
Men skit samma.
Nån har tänkt sig att bränna upp Wallers.
Ett hus mitt i innerstaden.
Fullt med lägenheter och boende.
Nu får dom väl ändå GE SIG!!!!

Vad händer i stan?
Har vi nån KÄCK liten Mc-klubb här som har öppnat en fillial och ägnar sig åt beskyddarverksamhet?
Vad händer?
Vi bor i Visby för tusan och inte i Malmö, Stockholm eller Göteborg....
Lite väl mycket som hänt under senaste året tycker jag.
Kommer ni ihåg när jag hade den där GALNINGEN med K-pist, SOM JAG TRODDE jagade mig..
Som var en millitärövning.
BRA ATT DOM ÖVAR på såna "KANSKE SAKER " som kan inträffa...
Kanske snart en GALNING NÄRA OSS.
Vem VET???

ISKALLT ute idag.
-10 i vinden och det KÄNNS.
BURRRRR.
Sticka lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0