Halleluja Moment!!!!

Ännu ett HALLELUJA MOMENT i min virk-karriär.
På 6:e försöket har jag fixat GRUNGE-MYSSEN!
Halleluja.
Jag är glad.
Tack för att min hjärna tillslut FATTADE.
Är nästan klar så orkar jag, återkommer jag med bild lite senare.
Eller så blir det imorgonbitti ;)

Såg Obama svära Presidenteden.
Han snubblade på "insvärandet" men det kändes bara mänskligt och lite gulligt.
Tårarna uteblev dock...
Jag blir lite ALLERGISK när amerikanarna blir så där patriotiska.
Dock var det inte Obama jag irriterade mig på utan alla som höll på innan.
Barak höll ett bra tal och lite pikar mot Bush-hållet.
Bra, tyckte jag och sambon.

Så såg jag nyheterna.
2 fiskare som räddats efter att deras båt sjunkit.
Efter EN MÅNAD som dom spenderat flytande ute på havet i en FRYSBOX!
Shit.
Sug på den ni.
Överlevt  på regnvatten och gamla fiskrester.
Najs.
Snacka om att dom måste vara lyckliga idag.
Undrar hur många gånger dom var på väg att ge upp under den månaden till havs i frysboxen?

Nu har jag inte tid med er.
Jag ska tillbaka till soffan och till virkningen.
Sticka lugnt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0